روز ۹

روز ۹: گاهی وقتی توی عکسها به خودم نگاه می کنم احساس می کنم خباثتی اون ته ته چشمام هست که اصلا ازش خوشم نمیاد... 

همین باعث می شه بدونم تا آدم شدن راه زیادی دارم...

نظرات 14 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ق.ظ

خبیث !

خوب حالا!

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ق.ظ

خسته ام .....
بیا الان بریم بیرون خیابان نوَردی (از مشتقات کوهنوردیه میگن ! ) !! ;)

از چی؟
من عاشق متراژ خیابونم...

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ق.ظ

در آب مرده بهتر که در آرزوی آبی ....

بله خوب ولی من از خفه شدن می ترسم...

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ق.ظ

سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی ؟

چه خیال ها گذر کرد و گذر نکرد خوابی

به چه دیر ماندی ای صبح ؟ که جان من بر آمد

بزه کردی و نکردند موذنان ثوابی

نفس خروس بگرفت که نوبتی بخواند

همه بلبلان بمردند و نماند جز غرابی

نفحات صبح دانی ز چه روی دوست دارم ؟

که به روی دوست ماند، که بر افکند نقابی

سرم از خدای خواهد که به پایش اندر افتد

که در آب مرده بهتر، ‌که در آرزوی آبی !

دل من نه مرد آن است که با غمش بر آید

مگسی کجا تواند که بیفکند عقابی ؟!

نه چنان گناهکارم که به دشمنم سپاری

تو به دست خویش فرمای، اگرم کنی عِقابی

دل همچو سنگت ای دوست به آب چشم سعدی

عجب است اگر نگردد که بگردد آسیابی

برو ای گدای مسکین و دری دگر طلب کن

که هزار بار گفتی و نیامدت جوابی
......
عاشق این شعرم، هر دفعه میشنومش یه جوری حالی به هولی میشم ! نمیدونم چم میشه! تو جوریت نمیشه ؟؟؟

نمی دونم...شاید یه جوری...همون نمی دونم!
من کلا نسبت به سعدی آلرژی دارم...

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ق.ظ

همه عالمو ادمو آب ببره تورو خواب میبره !!!!!

قابلیت هام بالاست...در هر شرایطی توانایی خوابیدن دارم...
حالا چی شده؟

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ق.ظ

یهنی خودم تهنایی برم بیرون خیابون نوردی نمیای ؟!
اصلا حالا که اینطوره میرم خواب نوردی !!

من عاشق متراژ خیابونم...
خواب التیام بخش خیلی دردهاست...
حداقل موقتا

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ق.ظ

....

نمی شنوم...چی گفتی؟

تندر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://thunder.blogsky.com/

بازم میگم
چشمها پرحرف ترین اعضای بدن یک انسان هستند.

اینم آدرس وبلاگ من:
http://thunder.blogsky.com

بلی!مرسی!
فی الواقع کمی احتیاج به دلداری داشتم...

آرش چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.mb.blogsky.com

سلام
از همکاری شما شپاسگذارم.
این برنامه های جاوا میشه گفت تقریبا روی همه سونی اریکسون ها اجرا میشه ولی روی نوکیا ها یکی میشه یکی نمیشه

سلام
ممنون از پاسخ شما

کورش-وفادار دلشکسته چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ http://VafadareDelshekaste.Persianblog.IR

اینم خباثت نیست دلبریه!

آره؟!

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ

غـلام هـمـت آن رند عافیت سوزم
کـه در گداصـفـتی کیمیاگری داند
وفا و عـهد نـکو باشد ار بیاموزی
وگرنـه هر کـه تو بینی ستمـگری داند
بـباخـتـم دل دیوانـه و ندانسـتـم
کـه آدمی بـچـه‌ای شیوه پری داند.....

اگه اون رند عافیت سوز رو پیدا کردی به منم نشون بده...
این روزها این جور موجودات نایاب شدن

امیر دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

میگم که توی روز نهم گیر کردی ؟!!

دهمم نمیاد...

رهگذر سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.rahesevom.blogfa.com

چیییی مییییگی؟!!
اونو همه دارن
برا من بدتره!!!
کی گفته قراره آدم شیم؟!

امیدوار شدم...

فکر کنم قبل از اینکه خدا از اون بالا بندازتون پایین از این قول و قرارا باهامون گذاشته...
شاید نتونم ولی می تونم سعی کنم...

امیر چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ق.ظ

چند سال بعد :
روز ۹ ...... !

نخیرم روز ۱۰!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد