عروسی

این روزا حال من دیدنیه! 

نصفش تو رخت خوابم نصفش تو بازار... 

فکر کنم ۲ سالی هست سرما نخوردم حالا نمی فهمم این چه صیغه ایه فردا عروسیه اون وقت من سرما که خودم هیچی پله ها هم ۶ تا یکی اومدم پایین... 

به عبارتی اومدم در مصرف برق صرف جویی کنم از راه پله بیام از پله ی اول افتادم روی پله ی آخر! 

دیوار کوتاه تر از اداره ی برق نیست که... 

نهایتا اینکه الان پای من باند پیچیه... 

حالا من چه عروسی رفتنی دارم نمی دونم... 

 

پ.ن:من باور می کنم که تو ... و و باور کن که من...  

آخه من چجوری باور کنم؟!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ

حالا مطمئنی فقط پات آسیب دیده ؟! به نظرم نخات ( همون مخات !! ) هم یه تکونی خورده ها ! D:

یکی دیگه میخواد عروسی کنه اونوقت این اظطراب ورش میداره ! به حق چیزای عجیب غریب !!!
حالا بهتری ؟!

هر وقت تو باور کردی اونم باور میکنه احتمالا! ;)

هیچشم!خودتی!
نگفتم اضطراب...غصه ام شده که یکی از نوه های مجرد کم شد...
فکر کنم اون خیلی وقته باور کرده...

تندر پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ب.ظ http://thunder.blogsky.com/

وقتی نصف اینور باش نصف اونور٬ اون موقعست که حس دو قطبی بودن مولکولهای آبو درک می کنی! (دبیرستان که یادت هست٬ یادش بخیر روز هایی که دیگه هرگز تکرار نمیشن٬ دانشگاه اون صمیمیت رو نداره)

تو صرفه جویی در برق نکردی٬ صرف جویی در انرژی مصرفی خودت واسه پایین اومدن از پله ها کردی (امروز چقدر نظرم درسی شد٬ چند تا فرمول کم داره)

کاری نداره که٬ دور و بر باند پاتو ریش ریش کن٬ بعدش رفتی تو عروسی بگو این که پوشیدم اثر یه طراح معرف اروپاییه٬ چطوره؟

پ.ن: نحوه اهدای جایزه متعاقباْ اعلام میگردد (عین این موسساتی که نمی خوان جایزه بدن الکی وعده سر خرمن میدن)

تندر پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://thunder.blogsky.com/

راستی یادم رفت بگم
حتماً به من سر بزن!

کورش-وفادار دلشکسته جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://VafadareDelshekaste.Persianblog.IR

منم باور میکنم!

حالا من یه چیزی گفتم...

مونارک جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

اگه گفتی من کی بیدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی از بندگان خدا

فرزاد جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.ccom

سلام
خیلی هولی چی شده؟
به قول خودت لبخند بزن (بخند تا دنیا بهت بخنده)
بابا از فکر دنیا بیا بیرون انقدر فکر و خیال نکن مگه چندبار عمر می کنیم که انقدر بد بگذرونیم؟
یه بار برا همیشه مشکلاتت رو حل کن بگذار کنار و خوش بگذرون
خوب پات اوف شده که شده سرت سلامت

موفق باشی

سلام
من هولم؟!
فکر دنیا نیستم
به فکر درونمم...
حالا چه جزئی از دنیا باشه و چه نباشه...
مرسی عزیزم
همچنین

فرزاد شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

ما هم جزئی از طبیعت و دنیاییم باید خوب باشیم که با ما خوب باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد