نگاه تو...

کوچه خیسه...از گریه های آسمون... 

دل من تنگ و غمگین... 

ذهنم توی برگهای چنار توی حیاط با باد هم آغوشی می کنن... 

آخه تو چی می دونی؟تو چه می دونی امروز به من چی گذشت؟ 

وقتی فهمیدم همه چیز اونی نبود که من شنیده بودم... 

تنها دلیلی که دلم رو خوش کرده بودم که تو به درد من نمی خوری و روزی صد بار اونو توی ذهنم بزرگ و مهم کرده بودم که دل افسار گسیختم باز نیاد در خونه ی تو و جا خوش کنه از بین رفت.. 

اون پرده ی خیالی که بین دلم و دلت کشیده بودم دریده شد.... 

دلم داغونه...خیلی داغون...حال خوبی نداره... 

با هیچی هم آروم نمی شه... 

فقط وقتی با توهه آرومه...آروم سر به زیر و مطیع... 

اگه این زبون تند دخترونم بزاره...اگه بزاره یه روزی تو بفهمی من عاشقت شدم! 

پشت این همه تیکه و طعنه و کنایه هایی که ما به هم می زنیم کی فکر می کنه اون نگاههای مهربونمون با هم چه جوری عشق بازی می کنن و دل دیوونه ی من دیوونه تر می شه و می شه اونی که هیچ وقت نبود... 

سخته...به خدا قسم خیلی عاشق بودن سخته...اونم وقتی ببینیش...هر روز هر لحظه هر ثانیه یا خودش هست یا فکرش یا پژواک صدای آرومش یا طعم نگاه گرمش... 

هیچ کس تا به حال به من اونطوری نگاه نکرده بود...احساس کردم تمام بدنم به خودش پیچید و قلبم منقض شد... 

هنوز حس عجیبی دارم...یه چیزی ته دلم رو قلقلک می ده و نگاه تو آروم آروم آخرین حرف چشمات رو قاب می کنه...   

قلب من از نگاه تو می خواست بیرون بزنه اون وقت زبونم می چرخه به اینکه: چیزی شده؟چرا اینجوری نگاه می کنی؟ 

کی می تونه تصور کنه پشت این حرف من نبودن تاب نگاه تو بود که آزارم می داد... 

فکر کن هیچ کس تو چشمای من زل نمی زنه می گن چرا اینجوری نگاه می کنی... 

حالا من تاب نگاه تورو نداشتم... 

من باور نمی کنم تو عاشق نباشی... 

ریتم محزون و ممتد احساست رو لمس کردم... 

نمی دونم به خاطر دعوایی بود که کرده بودیم یا تو هم... 

به من نگاه کن... 

این دختر بد عنق که با هیچ کس راه نمی یاد دلش تو رو خواسته... 

می خواد باشی و حاضره واست هر کاری بکنه اما اگه بیای اونجوری که باید بیای... 

خدایا چی به سرم اومده؟ 

  

پ.ن:نزار کسی به غیر من چشم تورو ببینه                      

       عشقی به غیر از عشق من تو قلب تو بشینه 

       نزار کسی کنار تو جای منو بگیره 

       هر کسی به جز من اگه بود خدا کنه بمیره 

       خدا کنه هر کی دلش تو رو می خواد نباشه 

        یا بمیره یا به غم جدایی مبتلا شه... 

 

پ.ن: من گفتم...اما خدایا تو نشنو...اونم آدمه...اگه کسی قراره دلش با بودن با اون اروم بگیره و قراره من نباشم...هر کی که هست به سلامت...  

 

 

می رم زیر بارون...می خوام ساعتها توی بالکن بشینم... 

این روزا بارون حال و هوای دیگه ای داره...

نظرات 4 + ارسال نظر
zaq دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

رپ بود؟!!
هالا اینایی که نوشطی جدی بود؟
اگر جدی باشد یک کیث خوب از مانیک دپرثیو دو قتبی حصطید!!
ثر شار از طظاد حا و دوگانگیحا!!
هالا جدی رپ بود؟

خیر!
مگه من غلط املایی داشتم؟
هر چی هست به درد آزمایشات روانشناسی نمی خوره...
دوگانگی در هر موضوعی می تونه باعث مقایسه و نهایتا تصمیم گیری بهتر و عاقلانه تر بشه...اگر شخص بلد باشه درست استفاده کنه که خدا رو شکر این جانب بلدم...
گذشته از اون شما که نمی دونید در مورد کی بود من هیچ اسمی نیوردم...
از طرفی توضیح دادم که چیزی که در موردش فهمیدم اشتباه بوده یعنی یک عدد انسان خدا نشناس خزعبلاتی رو سر هم کرده بود که...
بماند...
خیــــــــــــــــــــــــــــــــر!
احساسات بنده بود...
خوندن رپش با پرداخت حق کپی رایت بلا مانع است!

امیر دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ

شاید اینو شنیدی ....
سعی کن دوست داشتنی ها رو بدست بیاری وگرنه مجبوری چیزیو که بدست آوردی دوست داشته باشی ...

امیدوارم به هرچی که میخوای برسی
فقط مواظب باش خودتو گم نکنی چون بعداْ اگه بخوای پیدا کنیش احتمالاْ به نتیجه ای نمیرسی ....

فعلا

فرزاد سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگت چرا اینجوری شده؟فقط نوشته ها میاد از قالب و این چیزا هم خبری نیست کلا به هم ریخته

شبنمکده سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

باد در غبغب باران زیباست
نیش از عقرب باران زیباست
بر در میکده هر شب تا صبح
ناله و یارب باران زیباست
گرچه عمریست که می گویندت
شعر گفتن شب باران زیباست
یک شب ای شاعر ذاتی یک شب
گوش کن مطلب باران زیباست
درس در مدرسه خوب است ولی
درس در مکتب باران زیباست
عشقها تجربه کردم دیدم
عشق در مذهب باران زیباست
دوستی مهر محبت پیوند
جمله در مشرب باران زیباست
به خدا مردم پروانه ضمیر
سوختن در تب باران زیباست
بعد از آن نیز به شبنم سوگند
بوسه ای بر لب باران زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد