ناگزیرم

تو راه رو درست می ری... 

دل من بی اعتباره... 

به دل نگیر چند ماه دیگه بیشتر طول نمی کشه از سرت می افته... 

منو ببخش نمی خوام آزارت بدم ناگزیرم... 

از پسش بر میای...مطمئنم...

 

پ.ن:چقدر دیوونگی دارم 

        تمام قلبم آشوبه 

        تو آرومی نمی دونی 

        چقدر دیوونگی خوبه... 

 

می دونم از من آشوب تری... 

به روی خودم نمیارم...

نظرات 5 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازید سایت خود را به شکلی باورنکردنی بالا ببرید.

با سپاس
www.parsian-click.com

DELAK جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام
ممنون که سر زدی
حالم خوبه امیدوارم حال شما هم خوب باشه
باز هم بیا پیشم

..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--..--..--.-.-.-.-
.-.-.-.-..-.-.-..-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
تو از کدوم قصه ای که خواستنت عادت
نبودنت فاجعه ، بودنت امنیت
تو از کدوم سرزمین ، تو از کدوم هوایی
که از قبیله من یه آسمون جدایی
اهل هر جا که باشی ………..
سلام
اوینار به روز است منتظر حضور دوباره شما دوست عزیز هستم

zaq جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

راستش چون زیاد اهل شعر و شاعری نیستم دقیقا نمیتونم بگم این شعرها رو از کی کش رفتی!! ولی حال باز از اون رپ بهتر بود!!
در ضمن حتما به این سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک هم سر بزن کارش خیلی خیلی توپه!!!
(من که با نوشته های قبلیتان با شما آشنا شدم راستش انتظار این چنین پستهای «دلم بسوزه برات» را از شما نداشتم!)

فرزاد جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام دوست گرامی
خیلی مغشوشید انگار کارهایی کردید؟
فضولی نباشه ها ولی فکر کنم تو این مدت می تونم استرس و اضطرابتون رو از پست هاتون تشخیص بدم
خیلی آشفته نوشتید!!!

موفق باشید

امیر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

خواهش میکنم. کاری نکردم که

اول میشه لطفا مشکل این نظردهی وبلاگتو برطرف کنی ؟؟! چرا نمیشه واسه ی یه پستت بیشتر از یه کامنت گذاشت ؟!

دومندش ! لینک فکر نکنم مشکلی داشته باشه. دوباره آزمایش کن دانلود میشه. منم دوباره میرم لینکو تستش میکنم.
مشکلت واسه دانلود اون فایل چیه ؟ چیه پیغامی میده؟
من آنلاینم. اگه تونستی آنلاین شو

فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد