۱۲.استاد؟!

همیشه سایه ی یک خلا رو توی خودم احساس می کنم... 

درس خوندن به تنهایی هیچ وقت ارضام نکرده... 

بعد از اون همه دردسر بی نتیجه ای که واسه تحقیق قبلی با گروه تحقیقات کشیدم و آخرش راه به جایی نبر خیلی امیدی به این یکی نداشتم... 

چند وقت پیش پروپوزال تهیه کردم و این بار به جای اینکه بدم به گروه تحقیقات فرستادم پیش مدیر گروه ایمونو ... 

یک عدد آقای دکتر خدا مدیر گروهه...من با کمال پررویی اسم ایشون رو به عنوان استاد راهنما نوشته بودم...انتظار برخورد جدی داشتم ولی اینقدر از دوندگی های بی نتیجه خسته شده بودم که گفتم یا می شه یا نمی شه! 

امروز احضار شدم دفتر استاد! 

استاد یک کلمه حرف هم نزدن که چرا اسم منو نوشتی یا چرا پروپوزالت رو فرستادی واسه من یا هیچ چیز دیگه فقط گفتن:ok با هم این کارو می کنیم جواب PCR رو کی میاری؟ 

داشتم شاخ در می آوردم....فکر می کردم تازه اگه قبول کنن باید کلی دنبال هماهنگی با آزمایشگاه باشم که استاد زحمت همه ی کارها رو کشیده بودن... 

این روزها مجبورم تا حدودای ۶ بمونم دانشگاه و توی آزمایشگاه کار کنم...احساس مفید بودن می کنم... 

همیشه وقتی مشغول تحقیقی هستم اون خلا پر می شه... 

خدایا کمکم کن این یکی مثل قبلی نشه....  

  

                                           

نظرات 3 + ارسال نظر

دوست عزیزسلام
وبلاگ زیبایی داری امیدوارم همیشه موفق باشی
با تبادل لینک موافقی ؟ حتما به من سر بزن www.akx20.blogsky.com

در ضمن برا ی افزایش بازدید کننده های وبلاگت یک روش بسیار موثر عضویت در گروه وطن هست که علاوه بر افزایش بازدید وبلاگ (آکار وبلاگ من مربوط به همین است بیا خودت ببین )راهی برای کسب درآمدهم هست

و هر 1000 تومان را پرداخت میکند به وبلاگ من بیا تا آشنابشی

پیشنهاد میکنم تا ثبت نام مجانی است ودر عرض یک روز هم فعال میشود وکمتراز یک هفته اولیم هزارتومان را به حسابت میریزند این روش را امتحان کنی مثل من لینک عضویت در بالا
http://vatanclick.com/signup.php?from=somy46
www.akx20.blogsky.com

از کامنت های عمومی خوشم نمیاد
سلام

‌Zaq شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

به به خانم علم و تحقیقات!!!

(۱- فقط با شما تند است ولی با دیگران این چنین نیست
۲- با همه تند است ولی با شما خیر
۳- با همه حتی با شما تند برخورد میکند
اگر مورد اول است احتمال دارد که در برخورد با شما دچار نوعی خجالت شود که در رفتارش چنین تندی یی بروز میکند.
اگر مورد دوم است خوب ممکن است بعد ها با شما هم تند شود.
اگر مورد سوم است بهتر است بیخیالش شوید مگر این که محاسن دیگری داشته باشد که بتواند تندیش را ندید گرفت.)

حجت الله جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ http://Life-Stinks.blogsky.com

سلام مونارکخانوم.من واقعا از مطالب خووندنی و پر محتوای شما فیض بردم و خیلی دوست دارم شما هم به وبلاگ کوچکم سر بزنید و با نظرتون منو خوشحال کنید.مرسی ممنون.خداحافظ

سلام
جدا خوندیدشون؟!
مزاحمتون می شم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد