معادله

این روزها یه چیزایی با معادلات من واسه زندگی  جور در نمیاد 

تنها کاری که تو زندگیم مطمعن بودم از پسش خوب بر میام درس خوندنه 

و اینکه اگر تنها به یک دلیل به دنیا اومده باشم اون پزشک شدنه 

اما حالا... 

حتی احساس می کنم این دو مورد هم خوب پیش نمی رن...  

 

          

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://dsbehzad.blogfa.com

گرفتار نهیلیسم دوران علوم پایه شدی دکتر جان!!!

ممکن است
امید می رود اگر از آزمون علوم پایه جان سالم به در بردیم دست از سر ما بردارد

جفنگ میرزا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.jafangmirza.blogfa.com

یه بنده خدایی گفته

اگر هر چند وقت احساس شکست نکردی نشانه اینه که کار بزرگی نکردی

این احساست هم به خاطر اینه که فکرهای بزرگی داری احتمالا!

کلا باید ادمها هر چند وقت اینجوری بشن تا یسریشون که پشتکار ندارن از رده خارج شن

حالا خودت میتونی انتخاب کنی که از کدوم دسته هستی

بنده عجیب چسبیدم به چیزهایی که می خوام
به هیچ وجه هم بی خیالشون نمی شم

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

khueb u motmaeni ke dars khundano hadeaghal baladi,man k tu in karam moshkel daram

بخوام نخوام باید بلد باشم
چون عاشق پزشکی ام

شهاب جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ http://drbaroooni.blogspot.com

من توصیه می کنم یه پل به ارتفاع حداکثر 3 متر پیدا کن خودتو بنداز پایین
معمولا اقدام های خودکشی نا موفق باعث امید به زندگی می شن
البته شنیدم تجربه نکردم

نه خیرم!
اومدیم و مردم
من تا به همه کاام نرسم قصد مردن ندارم

حالا شما امتحان کنید جواب داد روش فکر می کنم

مانیل(خانومی) جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.manil65.blogspot.com

جانا سخن از زبان ما میگویی... دقیقا منم مث خودت... درس خوندن و پزشک شدن... و این روزها اصلا خوب پیش نمیره!... دیگه دارم دیوونه میشم از دست خودم... اگه این بخش رو گند بزنم هرگز خودمو نمیبخشم!:(

نمی دونم چه بخشیه
اما از اینکه در نهایت پزشک خوبی می شید مطمعنم
حس انسان دوستانه ی پست هاتون کاملا حرفم رو تایید می کنه

ارغوان شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ

غلط دیکته ای ازت بگیرم؟؟ :دی

حتما
چرا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد