اندر احوالات مونارک

سلام. 

اینجانب در سدد رفع ابهامات بر اومدم و برای اینکه بگم حالم کاملا خوبه و اون پست ناشی از یورش ناگهانی احساساتی بود که باید تخلیه می شد مجبور به آپ می باشم. 

و اما در روزهایی که گذشت... 

بعید می دونم توشنسته باشم توی این تقریبا ۳ سالی که توی این بلاگ هستم خودمو نگه داشته باشم و نگفته باشم چقدر از ایام عید بدم میاد... 

کلا با نیمه ی اول سال میونه ی خوبی ندارم....اول از همه به خوابهای بهاری دچار می شم... 

همش یه جور خواب آلودی هستم یه چیزی تو مایه های خرس خوش خواب خرسهای مهربون و اینا... 

ولی دانشگاه رفتنش خیلی خوبه...نه وقفه ای نه تعطیلیطولانی مدتی... 

خوبه... 

مورد دیگه اینکه من کلا با گرما خیلی میونه ی خوبی ندارم... 

به شدت مثل جانداران خونسردم...دمای بدنم کم و زیاد می شه... 

توی تابستون حدود نیم درجه زیاد می شه تو زمستون نیم درجه کم می شه... 

کلا باید معتدل باشم... 

دیگه .....خیلی چیزا... 

و اما عید...از بس طولانیه آدمو دق می ده...دانشگاه می خوام 

اما در این عید بسیار مشعوف بودم... 

با وجود اینکه ماهیتش رو دوست ندارم اما خیلی خوش گذشت...یادم نمی یاد حتی ۱ روز توی خونه مونده باشم... 

عیدهای تهران رو دوست دارم...همه جا خلوت...هر جا اراده کنی می شه رفت... 

خلاصه اینکه نسل سوم فامیل جمع شده بودیم ارازل وار هر شب یه جا تا دیر وقت... 

شبها هم هر شب خونه ی یکی تا صبح فیلم می دیدم 

صبح لالا...عصر هم که باز پروژه ی گردش شروع می شد... 

خیلی خوب بود اما زندگی بدون درس فاجعه است.... 

۱ عدد مراسم نامزدی هم قبل از عید رفتم که خوب معلومه دیگه چه خبر بود 

۱عدد خواستگار رو رد کردم 

و اما 

علاوه بر همه ی اینها مدتی کلا با نت و موبایل قطع ارتباط کرده بودم وفقط مکالمات فیس تو فیس رو می پذیرفتم... 

وقتی می خوام تصمیم مهمی بگیرم تارک دنیا می شم... 

آخرین بارش موقع انتخاب رشته بود...همه می گفتن داروسازی هم بزن و محل انتخابش رو جایی می گفتن که خطرناک بود... 

یعنی ممکن بود به جای پزشکی زیریش دارو رو بگیره و اینا  

۳ روز من تو اتاق بودم.فقط واسه رفع نیازهای فیزیولوژیک بیرون میومدم.به شدت مشغول فکر کردن و تصمیم گیری بودم... 

خوشبختانه این حالتم رو بابا مامان خیلی خوب می دونن به هیچ وجه خللی توش ایجاد نمی کنن... 

بعد از ۳ روز به شکل اورکا! اورکا! اومدم بیرونه که دارو انتخاب نمی کنم 

 اما چون توی عید امکانات تارک دنیا شدن نبود این قضیه یکم کش دار شد و من تصمیم گیریم طول کشید برای همین ۱ هفته ای کلا خبری از نت و موبایل نبود... 

 

فردا هم که ۱۳ به دره و مردم می رن که ۱۳هشون رو به در کنن... 

فکر کنم ما بمونیم تو خونه 

من یکی که خیلی خسته ام...با این مدت کم خوابی و بیرون بودن بدم نمیاد فردا حسابی بخوابم که دوباره با شروع درسا خبری از خواب نیست... 

 

خلاصه اینکه در این ایام عید کسالت بار به شدت بر ما خوش گذشت... 

 

پ.ن: با ۱۲ روز تاخیر سال نو مبارک  

پ.ن:جواب کامنتها رو دارم کم کم می دم...هم تلنبار شدن هم اینکه چون باید به بلاگ ها هم سر بزنم یکم طول می کشه... 

بازم ببخشید  

 

پ.ن:وای باورم نمی شه...یعنی پس فردا می ریم دانشگاه؟

نظرات 10 + ارسال نظر
گیس گلابتون جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ق.ظ http://kaskiat.blogsky.com/

دانشگاه خوش بگذره خانم دکتر فیزیوپات!

مرسی عزیزم

جفنگ میرزا جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.jafangmirza.blogfa.com

کلا به نظرم عید هم خوبه هم بده رفت و آمد خوبه اما تعطیلی کسالت آوره!

بلی بلی

سرویا جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://sarvia.blogfa.com/

اه از این دانشگاه اه اه اه
بابا درس خون!!!!
امروز که تو خیابونا انقدر ساکت بود که پشه پر نمیزد حالا فردا دوباره گند ترافیک و بدبختی

ترافیک....
هعی...

medisa شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

مثل اینکه به شمام حسابی خوش گذشته!:))
خواستگار رد میکنی؟؟چه جسارتا!!:))))(آیکون چشمک)
آخه درس و یونی کجاش خوبه؟منم غصم گرفته که باز باید بریم یونی:((

وای مدیسا جون نگو
من همون تعطیلات ۵شنبه جمعه با وجود اینکه بهم خیلی خوش می گذره از اینکه دانشگاه نمی رم کلی پکرم
عزیزم کاش آدرس بلاگت رو دوباره بزاری
متاسفانه من فراموش کردم

drsampad:m.y شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.drsampad.blogfa.com

منم خیلی با تعطیلات عید میونه خوبی ندارم چون خیلی خوش میگذره و درس نمیخونم بعدش افسرده میشم! ما که 14 نمیریم یونی بهتون خوش بگذره;)

من تو عیدها چون کلا سر حال نیستم زیاد درس نمی خونم

سیاوش تهرانی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ http://shoaleheshq.blogfa.com

سلام شما کلا آدم جالبی هستید
واقعا اگه همه دخترا شخصیت شما رو داشته باشند من هیچ وقت ازدواج نمی کنم
البته می دونم الان دوست دارید جواب منو بدید و خودتونو به اصطلاح ازاد کنید ولی من نظرم در موردتون گفتم
شما فکر نمی کنم دنبال درس خوندن تو دانشگاه باشید دنبال اون چیزایی هستید که فقط تو دانشگاهه چیزی که من الان ۵ ساله تو دانشگاه دارم می بینم
موفق ...

سلام
می تونید امیدوار باشید چون نسل امثال من در شرف منقرض شدنه...
از معدود دایناسورهایی هستم که جان سالم به در بردن
من آزاد هستم.با نظر شما هم مشکلی ندارم
هر کس برداشت خودشو داره اگه از نوشته های من این برداشتو می کنید من بحثی ندارم دنبال این هم نیستم که ثابت کنم واقعا درس رو دوست دارم ...
شما نگفتید اما من می گم: موفق باشید

بانو تمشکی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://tameshki.com

اکتیو بودیاااااااا

منم باورم نمیشه باید بریم یونی !!

چرا رد کردی عروسی میوفتادیم :ی

هر چند منم این کارو کردم :ی

نمی تونم سنتی ازدواج کنم

مهدی امیری یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://hasratedel.blogsky.com

عید تو هم مبارک با نیم ماه تاخیر
تا حالا اینقدر اختلاف نظر رو یکجا ندیده بودم
من از عید خوشم میاد از دانشگاه رفتن و سر کار رفتن بیزارم
ما ژسرا که خواستگار نداریم .. ولی اگه داشتم رد نمی کردم
اهل درس خوندن نیستم
هیچوقت به انتخاب داروسازی فکر نکردم چون رشته ام ریاضی بود
معمولا تو وبلاگم جواب کامنت نمی دم
فقط یک تشابه ... از گرما بیزارم

:دی
قشنگیش به اختلاف هاشه...

..:: نیمچه روزنامه نگار ::.. دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://rezaallahgolipour.blogfa.com

... من این جواب رد دادن به خواستگارتونو هستم!!! یعنی چه؟ یعنی اینکه می خوام یه سوال بپرسم: چرا دختر جماعت در جواب رد دادن به خواستگاراشون خیلی راحت و بی خیالند؟ ولی پسر جماعت وقتی یکی رو می خوان به این راحتی ها دست بر دار نیستند؟ ... جواب دادین منم خبر کنید؟ مرسی

توی بلاگتون عرض می کنم

علیرضا.ت دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://webdivari.blogfa.com

چقدر دانشجویی تو!!!!!!!
واقعا فقط درس؟

فقط نه
درس و
دیدن دوستهام
بیرون رفتن ها
نشستن ها توی حیاط دانشگاه
مزه پروندن های سر کلاس
استرس امتحان
خستگی شب نخوابی
و خیلی چیزهای دیگه
که فقط کنار درس معنی می گیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد